Jag lever.

Det blir bra ett kort inlägg som visar att jag lever. Har inte bloggat på jätte länge. Men har inte haft så mycket tid. Har försökt njuta av solen så mycket jag kunnat. Självklart har det hänt en hel del på sistonde. Det "största" som har hänt är väl att Sofie (lillasyster) har sovit över, shopping i Örebro med mamma, påsken, en del festande, varit ute med Simba i solen. Har säkert glömt något jätte viktigt, men orkar inte tänka på mycket så här sent på kvällen.

Ska försöka hinna lägga upp lite bilder här i morgon eller på onsdag när vi var ute med Simba. Det var ett äventyr i sig. Nu måste jag sova, men nu vet ni i alla fall att jag fortfarande finns här.


Kommentarer
Postat av: Anette

Du glömde ju berätta det viktigaste som hänt:

Att jag igår kväll bjöd på en hejdundrande god middag för två, med både efterrätt (som du iofs köpt med) och lite fika efter det.



:o)



Får vi snart göra om tycker jag.



PoK

2009-04-29 @ 08:21:51
URL: http://anettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0